فروشگاه فایل

فروشگاه فایل ارزان

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل ارزان

این فروشگاه در زمینه فروش تحقیق،مقاله،پروژه ،ودیگر کار های تحقیقاتی برای آنها که میخواهند از زندگی لذت بیشتری ببرند فعالیت میکند.

بایگانی
کلمات کلیدی

معماری (سازه در معماری) 14 ص

معماری (سازه در معماری)

دانلود معماری (سازه در معماری)

دانلود تحقیق معماری (سازه در معماری) 14 ص

دانلود تحقیق معماری (سازه در معماری)

دانلود تحقیق در مورد معماری (سازه در معماری) 14 ص

دانلود تحقیق در مورد معماری (سازه در معماری)

تحقیق معماری (سازه در معماری) 14 ص

تحقیق در باره معماری (سازه در معماری)

معماری مزار تاج محل 90 ص

معماری مزار تاج محل

معماری

دانلود تحقیق معماری مزار تاج محل 90 ص

دانلود تحقیق معماری مزار تاج محل

دانلود تحقیق در مورد معماری مزار تاج محل

تحقیق معماری مزار تاج محل 90 ص

تحقیق معماری مزار تاج محل

تحقیق در مورد معماری معماری مزار تاج محل

بررسی معماری معماری مزار تاج محل

معمار بزرگ میس وندروهه 44 ص

دانلود معمار بزرگ میس وندروهه 44 ص

دانلود تحقیق معمار بزرگ میس وندروهه 44 ص

دانلود تحقیق معمار بزرگ میس وندروهه

دانلود تحقیق در مورد معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق و بررسی معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق در مخورد معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق در باره معمار بزرگ میس وندروهه

معماری پست مدرن 14 ص

معماری پست مدرن

۷۷ مطلب در بهمن ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانلود فایل پاورپوینت تحول اداری در بخش مدیریت دولتی

mirza khan | دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶ ب.ظ
دانلود پاورپوینت با عنوان تحول اداری در بخش مدیریت دولتی با فرمت ppt؛ قابل ویرایش و در حجم 30 اسلاید شامل تعریف مدیریت دولتی نوین، مبانی تئوریک و فلسفه مدیریت دولتی نوین، چند مفهوم بنیادی متضاد با مدیریت دولتی نوین، چهار روند کلان اداری همراه با مدیریت دولتی، عناصرشکل دهنده مدیریت دولتی از نظر هود، مهم ترین عناصر مدیریت دولتی نوین از نظر هایز و ک
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 601 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
پاورپوینت تحول اداری در بخش مدیریت دولتی

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: پاورپوینت تحول اداری در بخش مدیریت دولتی

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 30 اسلاید

دسته: مدیریت

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " تحول اداری در بخش مدیریت دولتی " بوده و در 30 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

تعریف مدیریت دولتی نوین

مبانی تئوریک و فلسفه مدیریت دولتی نوین

چند مفهوم بنیادی متضاد با مدیریت دولتی نوین

چهار روند کلان اداری همراه با مدیریت دولتی

عناصرشکل دهنده مدیریت دولتی از نظر هود

مهم ترین عناصر مدیریت دولتی نوین از نظر هایز و کرنی

رگه های مدیریت دولتی نوین دربخش دولتی ایران

برنامه های تحول نظام اداری به وضعیت مطلوب

انتقادات وارده برمدیریت دولتی نوین

کمرنگ کردن مرز عمومی و خصوصی

محدود کردن ترکیب دریافت کنندگان خدمات

تضعیف بخش دولتی

تضعیف پاسخگوئی عمومی

تهدید اعتماد عمومی

شکل دهی سازمانهای دولتی مضطرب

تقویت نظام توزیع غنائم به شکل خصوصی سازی

علل نمادین سیاسی ( نه کارآیی ) در عرضه خدمات به شهروندان

تهدید جامعه مدنی

نظریه سیاسی متضاد با حاکمیت مردم سالار

پیشنهادات

نتیجه گیری

منابع

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


  • mirza khan

دانلود فایل پاورپوینت اجرا و نظام ارزیابی عملکرد

mirza khan | دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶ ب.ظ
دانلود پاورپوینت با عنوان اجرا و نظام ارزیابی عملکرد با فرمت ppt؛ قابل ویرایش و در حجم 65 اسلاید شامل انواع ارزیابی عملکرد، طرح جامع مدیریت عملکرد، روش ارزیابی متوازن، مهم ترین دلایل عدم توفیق در اجرای استراتژی، سازمانهای پیشرو چگونه استراتژی های خود را محقق ساخته اند؟، اصول ایجاد سازمان استراتژی محور، رابطه علت و معلولی در ارزیابی متوازن، فرآین
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 18633 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 65
پاورپوینت اجرا و نظام ارزیابی عملکرد

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: پاورپوینت اجرا و نظام ارزیابی عملکرد

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 65 اسلاید

دسته: مدیریت

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " اجرا و نظام ارزیابی عملکرد " بوده و در 65 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

انواع ارزیابی عملکرد

طرح جامع مدیریت عملکرد

روش ارزیابی متوازن

مهم ترین دلایل عدم توفیق در اجرای استراتژی

سازمانهای پیشرو چگونه استراتژی های خود را محقق ساخته اند؟

اصول ایجاد سازمان استراتژی محور

رابطه علت و معلولی در ارزیابی متوازن

فرآیند مدل امتیازات متوازن

طراحی و تدوین مدل امتیازات متوازن

استقرار و بکارگیری سنجش متوازن

مزایای روش ارزیابی متوازن

پیش نیازهای موفقیت در پیاده سازی BSC

رسالت و استراتژی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


  • mirza khan
دانلود پاورپوینت با عنوان ارتباطات، توسعه مهارت برقراری ارتباط در قالب pptx؛ قابل ویرایش و در حجم 25 اسلاید شامل تعریف ارتباطات، نقش ارتباطات در سازمان، علل برقراری ارتباط، علل اشتراک گذاری ایده ها، موانع اشتراک گذاری ایده ها، اجزایی سیستم ارتباطات، مدل ادراکی ارتباطات، الگوی فرآیند ارتباط، چگونگی برقراری ارتباط، اشکال ارتباطات سازمانی، تفاوت ارت
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 495 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
پاورپوینت ارتباطات، توسعه مهارت برقراری ارتباط

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: پاورپوینت ارتباطات، توسعه مهارت برقراری ارتباط

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 25 اسلاید

دسته: مدیریت

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " ارتباطات، توسعه مهارت برقراری ارتباط " بوده و در 25 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

تعریف ارتباطات

نقش ارتباطات در سازمان

علل برقراری ارتباط

علل اشتراک گذاری ایده ها

موانع اشتراک گذاری ایده ها

اجزایی سیستم ارتباطات

مدل ادراکی ارتباطات

الگوی فرآیند ارتباط

چگونگی برقراری ارتباط

اشکال ارتباطات سازمانی

تفاوت ارتباطات کلامی و غیر کلامی

انتخاب رسانه ارتباطی

مسیرهای ارتباطی

ارتباطات غیر کلامی در محیط کار

تفاوتهای بین فرهنگی در ارتباطات غیر کلامی

تفاوت جنسی در شیوه برقراری ارتباط

روش های موثر برای برقراری ارتباط بهتر با مافوق

روش های موثر برای برقراری ارتباط بهتر با همکاران

روش های موثر برای برقراری ارتباط بهتر با مشتریان

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


  • mirza khan
مبانی نظری و پیشینه مصورسازی اطلاعات در مدارس هوشمند
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 863 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44
مبانی نظری و پیشینه مصورسازی اطلاعات در مدارس هوشمند

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1: مقدمه. 11

2-2: پیشینه و مفهوم مصورسازی اطلاعات... 11

2-3: طبقه‌بندی مصورسازی و ابعاد آن. 13

2-4: ارتباط مصورسازی اطلاعات با سواد دیداری.. 15

2-5: گرافیک.... 16

2-6: گرافیک رایانه ای.. 17

2-7: مصورسازی.. 18

2-8: ارتباط تصویری.. 18

2-9: ارزش بصری تصاویر. 19

2-10: چگونگی استقرار عناصر بصری.. 19

2-11: بهره‌گیری از مصورسازی در فعالیت‌های آموزشی.. 20

2-12: اصول و معیار‌های تصویرگری (مصورسازی) 20

2-12-1: اصل سادگی.. 20

2-12-2: اصل تأکید. 21

2-12-3: اصل تعادل. 21

2-12-4: رعایت اصل توازن بین زمینه و موضوع. 21

2-12-5: اصل رابطه تصویر با معیارهای اندازه گیری.. 21

2-12-6: رابطه تصویر با معیارهای کادربندی.. 22

2-12-7: اصل فاصله ی مطلوب... 22

2-12-8: اصل تأثیرات روانی خط ها 22

2-12-9: اصل تأثیر روانی شکل‌ها و رابطه ی آن‌ها با تصویر آموزشی.. 22

2-12-10: خواص روانی رنگ‌ها و رابطه ی آن‌ها با تصویر. 23

2-12-11: پرهیز از تکراری بودن سبک تصویرسازی.. 24

2-12-12: اصل تصویرگری مبتنی بر تحقیق و پژوهش.... 24

2-12-13: اصل استفاده به جا از تصویر. 24

2-12-14: اصل تطبیق با واقعیات... 24

2-12-15: اصل برجسته سازی موضوع. 25

2-12-16: رعایت تناسب بین سبک هنری و موضوع آموزشی.. 25

2-12-17: اصل تفاوت در فرهنگ های منطقه ای.. 25

2-12-18: اصل به روز بودن تصویر. 25

2-12-19: اصل توازن در تصویرگری جنسیت ها 25

2-12-20: توجه به هویت ملی، اعتقادی و اسلامی.. 26

2-12-21: تحریک حس کنجکاوی و علاقه به کشف... 26

2-12-22: توجه به علایق کودکان به رنگها 26

2-13: مدرسه هوشمند چیست؟. 26

2-14: هدف از ایجاد مدارس هوشمند چیست؟. 27

2-15: مأموریت و چشم‌انداز مدرسه هوشمند. 28

2-16: راهبرد‌های توسعه مدارس هوشمند. 28

2-17: ساختار تشکیلاتی مدرسه هوشمند. 29

2-19: مولفه‌های اصلی و ارکان هوشمند‌سازی مدارس... 30

2-21: تئوری و مبانی نظری.. 32

2-22: چرا مدرسه هوشمند طراحی کنیم؟. 34

2-23: منظور از مدارس ابتدایی هوشمند چیست؟. 35

2-23: مقایسه وجوه اشتراک و افتراق مصورسازی داده و اطلاعات... 36

2-24: طبقه‌بندی مصورسازی انواع داده‌ها 36

2-25: روش‌ها و کاربردهای مصورسازی.. 40

2-26: پیشینه پژوهش.... 46

2-26-1: پیشینه داخلی.. 46

2-26-2: پیشینه خارجی.. 47


  • mirza khan
مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 206 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 88
مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1) مقدمه. 12

2-2)مبانی نظری پژوهش.. 13

2-2-1)دانش.. 13

2-2-2)طبقه بندی و ابعاد دانش.. 14

2-2-2-1)دانش اختصاصی، دانش شخصی، دانش عمومی و دانش عرفی.. 14

2-2-2-2)دانش واقعی، مفهومی، انتظاری و روش شناختی.. 15

2-2-2-3)دانش محوری، دانش پیشرفته و دانش نوآوری.. 15

2-2-2-4)دانش انسانی، اجتماعی و ساختاری.. 16

2-2-3)مدیریت دانش.. 17

2-2-4)سیر تکامل و توسعه مدیریت دانش و چشم اندازها 19

2-2-5)مکاتب مدیریت دانش.. 23

2-2-6)چرخه های مدیریت دانش.. 24

2-2-6-1)چرخه مدیریت دانش ویگ... 25

2-2-6-2)چرخه مدیریت دانش مه یر و زاک.. 30

2-2-6-3)چرخه مدیریت دانش بیوکویتز و ویلیامز. 31

2-2-6-4)چرخه مدیریت دانش یکپارچه دالکر. 34

2-2-6-5)فرایندهای مدیریت دانش بس.. 35

2-2-7)مدلهای مدیریت دانش.. 41

2-2-7-1)مدل ایجاد و کاربرد دانش ویگ... 42

2-2-7-2)مدل مارپیچی دانش نوناکا و تاکچی.. 46

2-2-8)پیشگامان مدیریت دانش.. 49

2-2-8-1)داونپورت و پروساک.. 49

2-2-8-2)دراکر. 50

2-2-8-3)نوناکا و تاکه اوچی.. 50

2-2-9)دلایل اهمیت مدیریت دانش.. 51

2-2-10)سرمایه. 54

2-2-11)اشکال سرمایه. 55

2-2-12)سرمایه اجتماعی.. 56

2-2-13)تعاریف سرمایه اجتماعی.. 57

2-2-14)مفهوم سرمایه اجتماعی.. 60

2-2-15)اهمیت سرمایه اجتماعی.. 62

2-2-16)تاریخچه سرمایه اجتماعی.. 63

2-2-17)سیر تاریخی مفهوم سرمایه اجتماعی.. 65

2-2-18)تئوری پردازان معروف سرمایه اجتماعی.. 67

2-2-18-1)فوکویاما 67

2-2-18-2)بوردیو. 70

2-2-18-3)کلمن. 73

2-2-18-4)رابرت پاتنام. 78

2-2-19)مقایسه نظرات بوردیو، کلمن و پاتنام. 81

2-2-20)سرمایه انسانی و سرمایه اجتماعی.. 84

2-2-21)سرمایه انسانی، سرمایه اجتماعی و یادگیری سازمانی.. 86

2-2-22) ابعاد سرمایه اجتماعی.. 87

2-2-23)سطوح سرمایه اجتماعی.. 90

2-3)پیشینه تحقیق.. 91

2-3-1)پژوهش های داخلی.. 91

2-3-2)پژوهش های خارجی.. 95

2-4)جمع بندی.. 98

2-5)بررسی محیط پژوهش 100


  • mirza khan
مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 109 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 66
مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1. مقدمه....................................................................................9

2-2. مبانی نظری پژوهش.......................................................9

2-2-1. مدیریت دانش...............................................................9

2-2-1-1. زنجیره اطلاعات.....................................................10

2-2-1-2. دسته بندی انواع دانش.....................................12

2-2-1-3. تعریف مدیریت دانش....................................13

2-2-1-4. تاریخچه مدیریت دانش.........................................14

2-2-1-5. اهداف مدیریت دانش.........................................15

2-2-1-6. نظریه­ های مدیریت دانش..............................................17

2-2-1-7. الگوهای مدیریت دانش...............................................18

2-2-1-8. مراحل مدیریت دانش...........................................26

2-2-1-9. فرایندهای اصلی مدیریت دانش در کتابخانه­ ها.................27

2-2-1-10. مؤلفه­ های مدیریت دانش................................30

2-2-1-11. موانع مدیریت دانش.......................................33

2-2-2. کارآفرینی سازمانی...................................................35

2-2-2-1. مفهوم کارآفرینی...............................................36

2-2-2-2. تاریخچه کارآفرینی...................................................36

2-2-2-3. تاریخچه کارآفرینی در ایران.................................39

2-2-2-4. تعاریف کارآفرینی سازمانی.....................................39

2-2-2-5. ضرورت و اهمیت کارآفرینی در سازمان.....................40

2-2-2-6. نظریه­ های کارآفرینی......................................41

2-2-2-7. ابعاد کارآفرینی سازمانی.......................................42

2-2-2-8. ویژگی­های کارآفرین.............................................44

2-2-2-9. موانع و محدودیت­های کارآفرینی سازمانی.....................45

2-3. پیشینه پژوهش..................................................................46

2-3-1. مقدمه........................................................................46

2-3-2. پژوهش­های انجام شده در ایران.................................46

2-3-2-1. مدیریت دانش..............................................................46

2-3-2-2. کارآفرینی سازمانی...............................................52

2-3-3. پژوهش­های انجام شده در خارج از ایران..........................54

2-3-3-1. مدیریت دانش..........................................................54

2-3-3-2. کارآفرینی سازمانی..............................................59

2-3-4. جمع­ بندی...............................................................60

2-4. پرسش­های پژوهش...............................................60

2-4-1. پرسش­ اصلی...............................................................60

2-4-2. پرسش­های فرعی....................................................61

2-5. تعاریف مفهومی مفاهیم و متغیرها............................62

2-6. تعاریف عملیاتی مفاهیم و متغیرها.................................64


  • mirza khan
مبانی نظری و پیشینه مدیریت آموزشی و موفقیت شغلی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 212 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 52
مبانی نظری و پیشینه مدیریت آموزشی و موفقیت شغلی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه. 12

2-2- مبانی نظری پژوهش... 12

2-2-1 بخش اول: مدیریت آموزشی.. 12

2-2-1-1- مدیریت... 12

2-2-1-2 اثرات و کاربرد تئوری مدیریت علمی در سازمان های آموزشی.. 13

2-2-1-3 تئوری اداری.. 15

2-2-1-4 نگرش سیستمی.. 17

2-2-1-5 رابطه نگرش سیستمی با نگرش های پیشین خود. 19

2-2-1-6 اهمیت نگرش سیستمی.. 20

2-2-1-7 انواع نظریه سیستمی.. 22

2-2-1-8 انتقادات وارده بر نظریه سیستم ها 26

2-2-1-9 مدیریت اقتضایی.. 27

2-2-1-10 دیدگاه مصالحه جویانه اقتضایی.. 27

2-2-1-11 اهمیت مدیریت آموزشی.. 31

2-2-1-12 تعریف مدیریت آموزشی.. 33

2-2-1-13 اهداف مدیریت آموزشی.. 34

2-2-1-14 مهارت‌های سه‌گانه مدیریت... 34

2-2-1-15 کارکردهای مدیریت آموزشی.. 35

2-2-1-16 ویژگی‌های مدیر آموزشی.. 36

2-2-2 بخش دوم: موفقیت شغلی.. 36

2-2-2-1 مفاهیم مرتبط با موفقیت شغلی.. 38

2-2-2-2 نظریه ی شغلی- شخصیتی جان ال. هالند. 42

2-2-2-3 راهنمائی شغلی.. 43

2-2-2-4 اطلاعات شغلی.. 43

2-2-2-5 محدودیت تنوع شغلی زنان و موفقیت شغلی آن ها 51

2-2-2-6 تبعیض شغلی عمودی برای زنان و موفقیت شغلی آن ها 51

2-2-2-7 انگیزش و موفقیت شغلی.. 53

2-3- مرور پژوهش ‌های انجام شده 55

2-3-1 پژوهش‌های انجام شده در داخل کشور. 55

2-3-2 پژوهش‌های انجام شده در خارج کشور. 58

2-4- جمع بندی و ارائه چارچوب نظری تحقیق 58


  • mirza khan
مبانی نظری و پیشینه مدیریت استعداد و یادگیری سازمانی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 434 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 62
مبانی نظری و پیشینه مدیریت استعداد و یادگیری سازمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

1- 2- مقدمه 19

قسمت اول: مبانی نظری پژوهش... 19

الف: 2- 2- استعداد 19

1- 2- 2- مفهوم استعداد 19

3- 2- مدیریت استعداد 22

1- 3- 2- مقدمه 22

2- 3- 2- تاریخچه­ ی مدیریت استعداد 22

3- 3- 2- تعاریف مدیریت استعداد 23

4- 3- 2- دلایل توجه به مدیریت استعداد 26

5- 3- 2- اهداف مدیریت استعداد 27

6- 3- 2- رابطه مدیریت استعداد و مدیریت منابع انسانی. 27

7- 3- 2- صاحب نظران مدیریت استعداد 29

1- 7- 3- 2- مدل پنج عاملی فیلیپس و راپر (2009) 29

2- 7- 3- 2- مدل کالینگز و ملاهی (2009) 32

3- 7- 3- 2- مدل توسعه- بکارگیری- رابطه دلویت 2007. 33

4- 7- 3- 2- مدل جامع سیستمی مدیریت استعداد (رضائیان و سلطانی، 1388) 33

5- 7- 3- 2- سه روند پژوهشی در مدیریت استعداد 35

ب): 2- 2- یادگیری. 37

1- 4- 2- مقدمه 37

2- 4- 2- تعاریف یادگیری. 37

3- 4- 2- ویژگیهای یادگیری. 38

4- 4- 2- سطوح یادگیری. 39

5- 2- یادگیری سازمانی. 39

1- 5- 2- تاریخچه­ ی یادگیری سازمانی. 39

2- 5- 2- انواع یادگیری در سازمان. 40

3- 5- 2- دسته ­بندی پژوهشهای یادگیری. 42

4- 5- 2- تعاریف یادگیری سازمانی. 43

5- 5- 2- یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده 44

6- 5- 2- مهارتهای یادگیری سازمانی. 45

7- 5- 2- یادگیری سازمانی از دیدگاه صاحبنظران مختلف.. 46

1- 7- 5- 2- هابر و فرایندهای یادگیری. 46

2- 7- 5- 2- قابلیت یادگیری در سطح سازمان از نظر کارل و کنت (1994) 49

3- 7- 5- 2- قابلیت یادگیری سازمانی از دیدگاه ردینگ.. 51

4- 7- 5- 2- قابلیت یادگیری سازمانی از دیدگاه یونگ و پاوید. 52

5- 7- 5- 2- دیدگاه پیتر سنگه درباره ی سازمان یادگیرنده 52

6- 7- 5- 2- ابعاد یادگیری سازمانی از دیدگاه نیفه 54

قسمت دوم 56

6- 2- بررسی تحقیقات مرتبط با موضوع. 56

1- 6- 2- تحقیقات انجام شده در داخل کشور 56

2- 6- 2- تحقیقات انجام شده در کشورهای خارجی. 63


  • mirza khan
مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات آموزشی و عملکرد تحصیلی دانشجویان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 216 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 81
مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات آموزشی و عملکرد تحصیلی دانشجویان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه...............................................................................12

مدیریت کیفیت........................................................................14

-سیر تحولات مدیریت کیفیت...............................................15

-رویکردهایی به مدیریت کیفیت خدمات....................................17

کیفیت و تعاریف آن........................................................18

تاریخچه کیفیت.....................................................................21

تعریف مشتری از کیفیت.....................................................22

کیفیت در آموزش عالی و نقش اساتید..........................23

مشتریان آموزش............................................................26

مقدمه......................................................................................26

مدیریت خدمت............................................................27

اصول مدیریت خدمت...............................................27.

صنایع خدماتی............................................................29

تعریف خدمت.............................................................30

-ویژگی ها و مشخصه های خدمات.............................32

کیفیت خدمات...............................................................33

-تعریف کیفیت خدمات..............................................33

-ابعاد کیفیت خدمات.................................................34

-کیفیت خدمات در آموزش............................................34

-نیاز به کیفیت خدمات در آموزش عالی..........................35

-کیفیت خدمات در آموزش عالی........................................37

-اداره کردن کیفیت خدمات در آموزش عالی........................39

تفاوت کیفیت خدمات و کیفیت کالا.................................40

کیفیت خدمات رضایت مشتری.............................................41

موانع دستیابی به بهبودهای کیفیت خدمات..................................42

چگونگی ارزیابی کیفیت خدمات توسط مشتریان.........................42

مدل های کیفیت خدمات..................................................43

-مدل تجزیه و تحلیل شکاف کیفیت..........................................46

-مدل سروکوال...............................................................47

-اندازه گیری کیفیت خدمات در آموزش عالی........................54

پیامدهای کیفیت خدمات.......................................................56

نقش مشتری (دانشجو) در ارائه خدمات...........................57

-نحوه شکل گیری انتظارات......................................................58

-عدم تایید،رضایت یا عدم رضایت مصرف کننده و کیفیت خدمات ادراکی........59

بخش دوم (مقدمه).....................................................................60

تعریف عملکرد تحصیلی...................................................60

شناسائی عوامل موثر بر عملکرد تحصیلی..........................61

عوامل فردی موثر بر پیشرفت تحصیلی....................................64

-هوش..................................................................................64

-جنسیت............................................................................65

-سلامت جسمی دانشجو........................................................66

-سن......................................................................................66

-انگیزش پیشرفت.......................................................66

عوامل خانوادگی......................................................................67

عوامل آموزشی..............................................................68

-کلاس..............................................................................68

-کتب و مواد آموزشی................................................................69

-روش تدریس.....................................................................70

-تکنولوژی و استفاده از کامپیوتر...............................................70

-اساتید.........................................................................71

-مدیریت.....................................................................72

بررسی پیشینه تحقیق..................................................73

چهارچوب مفهومی تحقیق..................................................79


  • mirza khan

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات آموزشی

mirza khan | دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۳۶ ب.ظ
مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات آموزشی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 139 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 56
مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات آموزشی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه............................................................................

31

2-2- آموزش عالی/دانشگاهی.....................................

32

2- 3 - تاریخچه آموزش عالی .....................................

33

2-4- روند تحولات آموزش عالی در ایران .......................

34

2-5- آموزش­عالی در دوره اخیر....................................................

35

2-6- آموزش­عالی بعد از انقلاب­ اسلامی....................................

36

2-7- آموزش عالی در عصر حاضر..........................................

37

2-8-اهداف آموزش عالی .........................................................

38

2-9- اهداف آموزش ­عالی در ایران ......................... .............

38

2-10- مفهوم کیفیت ..................................................

39

2- 11- مفهوم کیفیت خدمات ................................

42

2- 11- 1- بی نهایت بزرگ .......................................

43

2-11-2- محصول محور .............................................

43

2-11-3- فرآیند یا عرضه محور .......................................

43

2-11-4- مشتری محور ....................................................

44

2-11-5- ارزش محور ................................................

44

2-12- اهمیت کیفیت خدمات ..........................................

45

2-13- ماهیت خدمات .........................................................

45

2-13-1- عوامل درون سازمانی ................................................

45

2-14-2- عوامل محیطی .......................................................

45

2- 15- مفهوم کیفیت در آموزش ­عالی ...................................

46

2- 16 -اهمیت و ضرورت کیفیت در آموزش ­عالی..................

50

2- 17- مفهوم کیفیت­ آموزشی ..........................................

51

2-18- خصوصیات کیفیت آموزش ­های­ دانشگاهی ...........................

52

2-19-ویژگی­ های مشخص/متمایز خدمات .............................

55

2-20- تعریف کیفیت­ خدمات .............................................

57

2-21-جنبه های کیفیت­ خدمات ........................................

58

2-22-کیفیت خدمات آموزش­ عالی ...............................

58

2-23-مدیریت شکاف های کیفیت در مدل سروکوال ..............................

59

2-23-1-شکاف1: شکاف ادراکی مدیریت ...............................

59

2-23-2-شکاف2: شکاف مشخصات و ویژگیهای کیفیت خدمت...........

60

2-23-3-شکاف3: شکاف ارائه خدمات ...........................

61

2-23-4-شکاف4: شکاف در پیام ارسالی به بازار.....................

63

2-23-5-شکاف5: شکاف کیفیت خدمات ادراک شده (برآیند تمام شکافهای قبلی) ..

64

2-24-اندازه­ گیری کیفیت­ خدمات: مقیاس سروکوال..................

66

2-25-رویکرد تجزیه و تحلیل شکاف.................................................

68

2-26- شکاف کیفیت خدمات................................................

69

2-27- مزایای ناشی از کیفیت خدمات .........................

69

2-28-تفاوت خدمات...........................................................

69

2-29- انواع فعالیت‌های خدماتی ........................................

70

2-30- ویژگی‌های خدمات...........................................................

70

2-31- تقسیم‌بندی مدل‌های سنجش رضایت‌مندی مشتریان.................

72

2-32-عوامل کیفیت خدمات ..........................................................

77

2-33- اندازه گیری کیفیت خدمات ..................................................

78

2-34- برنامه آموزش امروز در کیفیت خدمات .......................................

79

2-35- اثرات کیفیت خدمات و کلام دردهان ..................................

79

2-36- خدمات , نتیجه مشتری .............................................

80

2-37- رویکردهای قابل مقایسه با رویکرد کیفیت .............................

81

2-38- پیشینه عملیاتی.......................................................

82

2-39-نتیجه گیری............................................................

89


  • mirza khan