فروشگاه فایل

فروشگاه فایل ارزان

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل ارزان

این فروشگاه در زمینه فروش تحقیق،مقاله،پروژه ،ودیگر کار های تحقیقاتی برای آنها که میخواهند از زندگی لذت بیشتری ببرند فعالیت میکند.

بایگانی
کلمات کلیدی

معماری (سازه در معماری) 14 ص

معماری (سازه در معماری)

دانلود معماری (سازه در معماری)

دانلود تحقیق معماری (سازه در معماری) 14 ص

دانلود تحقیق معماری (سازه در معماری)

دانلود تحقیق در مورد معماری (سازه در معماری) 14 ص

دانلود تحقیق در مورد معماری (سازه در معماری)

تحقیق معماری (سازه در معماری) 14 ص

تحقیق در باره معماری (سازه در معماری)

معماری مزار تاج محل 90 ص

معماری مزار تاج محل

معماری

دانلود تحقیق معماری مزار تاج محل 90 ص

دانلود تحقیق معماری مزار تاج محل

دانلود تحقیق در مورد معماری مزار تاج محل

تحقیق معماری مزار تاج محل 90 ص

تحقیق معماری مزار تاج محل

تحقیق در مورد معماری معماری مزار تاج محل

بررسی معماری معماری مزار تاج محل

معمار بزرگ میس وندروهه 44 ص

دانلود معمار بزرگ میس وندروهه 44 ص

دانلود تحقیق معمار بزرگ میس وندروهه 44 ص

دانلود تحقیق معمار بزرگ میس وندروهه

دانلود تحقیق در مورد معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق و بررسی معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق در مخورد معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق در باره معمار بزرگ میس وندروهه

معماری پست مدرن 14 ص

معماری پست مدرن

مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات آموزشی و عملکرد تحصیلی دانشجویان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 216 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 81
مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات آموزشی و عملکرد تحصیلی دانشجویان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه...............................................................................12

مدیریت کیفیت........................................................................14

-سیر تحولات مدیریت کیفیت...............................................15

-رویکردهایی به مدیریت کیفیت خدمات....................................17

کیفیت و تعاریف آن........................................................18

تاریخچه کیفیت.....................................................................21

تعریف مشتری از کیفیت.....................................................22

کیفیت در آموزش عالی و نقش اساتید..........................23

مشتریان آموزش............................................................26

مقدمه......................................................................................26

مدیریت خدمت............................................................27

اصول مدیریت خدمت...............................................27.

صنایع خدماتی............................................................29

تعریف خدمت.............................................................30

-ویژگی ها و مشخصه های خدمات.............................32

کیفیت خدمات...............................................................33

-تعریف کیفیت خدمات..............................................33

-ابعاد کیفیت خدمات.................................................34

-کیفیت خدمات در آموزش............................................34

-نیاز به کیفیت خدمات در آموزش عالی..........................35

-کیفیت خدمات در آموزش عالی........................................37

-اداره کردن کیفیت خدمات در آموزش عالی........................39

تفاوت کیفیت خدمات و کیفیت کالا.................................40

کیفیت خدمات رضایت مشتری.............................................41

موانع دستیابی به بهبودهای کیفیت خدمات..................................42

چگونگی ارزیابی کیفیت خدمات توسط مشتریان.........................42

مدل های کیفیت خدمات..................................................43

-مدل تجزیه و تحلیل شکاف کیفیت..........................................46

-مدل سروکوال...............................................................47

-اندازه گیری کیفیت خدمات در آموزش عالی........................54

پیامدهای کیفیت خدمات.......................................................56

نقش مشتری (دانشجو) در ارائه خدمات...........................57

-نحوه شکل گیری انتظارات......................................................58

-عدم تایید،رضایت یا عدم رضایت مصرف کننده و کیفیت خدمات ادراکی........59

بخش دوم (مقدمه).....................................................................60

تعریف عملکرد تحصیلی...................................................60

شناسائی عوامل موثر بر عملکرد تحصیلی..........................61

عوامل فردی موثر بر پیشرفت تحصیلی....................................64

-هوش..................................................................................64

-جنسیت............................................................................65

-سلامت جسمی دانشجو........................................................66

-سن......................................................................................66

-انگیزش پیشرفت.......................................................66

عوامل خانوادگی......................................................................67

عوامل آموزشی..............................................................68

-کلاس..............................................................................68

-کتب و مواد آموزشی................................................................69

-روش تدریس.....................................................................70

-تکنولوژی و استفاده از کامپیوتر...............................................70

-اساتید.........................................................................71

-مدیریت.....................................................................72

بررسی پیشینه تحقیق..................................................73

چهارچوب مفهومی تحقیق..................................................79


  • mirza khan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی