فروشگاه فایل

فروشگاه فایل ارزان

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل ارزان

این فروشگاه در زمینه فروش تحقیق،مقاله،پروژه ،ودیگر کار های تحقیقاتی برای آنها که میخواهند از زندگی لذت بیشتری ببرند فعالیت میکند.

بایگانی
کلمات کلیدی

معماری (سازه در معماری) 14 ص

معماری (سازه در معماری)

دانلود معماری (سازه در معماری)

دانلود تحقیق معماری (سازه در معماری) 14 ص

دانلود تحقیق معماری (سازه در معماری)

دانلود تحقیق در مورد معماری (سازه در معماری) 14 ص

دانلود تحقیق در مورد معماری (سازه در معماری)

تحقیق معماری (سازه در معماری) 14 ص

تحقیق در باره معماری (سازه در معماری)

معماری مزار تاج محل 90 ص

معماری مزار تاج محل

معماری

دانلود تحقیق معماری مزار تاج محل 90 ص

دانلود تحقیق معماری مزار تاج محل

دانلود تحقیق در مورد معماری مزار تاج محل

تحقیق معماری مزار تاج محل 90 ص

تحقیق معماری مزار تاج محل

تحقیق در مورد معماری معماری مزار تاج محل

بررسی معماری معماری مزار تاج محل

معمار بزرگ میس وندروهه 44 ص

دانلود معمار بزرگ میس وندروهه 44 ص

دانلود تحقیق معمار بزرگ میس وندروهه 44 ص

دانلود تحقیق معمار بزرگ میس وندروهه

دانلود تحقیق در مورد معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق و بررسی معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق در مخورد معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق در باره معمار بزرگ میس وندروهه

معماری پست مدرن 14 ص

معماری پست مدرن

دانلود پاورپوینت درسهای بازاریابی از خوزه مورینیو بررسی درسهای بازاریابی از خوزه مورینیو پاورپوینت جامع و کامل درسهای بازاریابی از خوزه مورینیو کاملترین پاورپوینت درسهای بازاریابی از خوزه مورینیو پکیج پاورپوینت درسهای بازاریابی از خوزه مورینیو مقاله درسهای بازاریابی از خوزه مورینیو تحقیق درسهای بازاریابی از خوزه مورینیو
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 5708 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
پاورپوینت درسهای بازاریابی از خوزه مورینیو

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 21 صفحه

درسهای بازاریابی از خوزه مورینیو

1 بازاریابی بازاریابی به عنوان یک علم بهره بردار، ظرفیت وسیعی برای خود ایجاد کرده است. آنچه در طول سالهای اخیر نیز نصیب این رشته از مطالعات علمی شده است، حاصل همین ظرفیت پذیرش است. تازگی و طراوت این رشته از مطالعات علمی نیز مرهون همین الگوبرداری است از آنچه می تواند به رشد بازاریابی بیانجامد.
بازاریابهای خوش ذوق دریافتند بین فوتبال و بازاریابی مشابهت های فراوانی وجود دارد؛ میدان ورزشی، صحنه ی رقابت جوانمردانه است، آنانکه با جسارت و جنگندگی ظاهر شوند، پیروز میدان خواهند بود؛ تیمی که فشارها و بحرانها را مدیریت کند، فرجام بازی را به نفع خود تغییر خواهد داد. 2 بازاریابی و فوتبال آنانکه عاشقانه وارد میدان مسابقات می شوند، احترام حریف را برمی انگیزند و بسیاری مشابهت های دیگر که می توان در بازار و بازاریابی سراغ آن را گرفت.
از این رو بازاریابان بر آن شدند تا آموزه ها را از بزرگان فوتبال بیاموزند. خوزه مورینیو، آقای خاص فوتبال، برای خود اصولی دارد که برخی بازاریابان این اصول را به هنگام فعالیت حرفه ای در دستور کار خود قرار داده اند. این اصول کدامند؟ 3 طرح های تحقیق طرح تحقیق به دو دسته استنتاجی و اکتشافی تقسیم می شود.

طرح های استنتاجی می توانند به دو صورت تحقیق علی و تحقیق توصیفی انجام شوند.

طرحهای توصیفی را هم می توان به صورت طرحهای طولی یا مقطعی تقسیم کرد. 4 خوزه مورینیو آقای خاص فوتبال جهان، تابستان امسال راهی فوتبال جزیره می شود تا هدایت تیم فوتبال چلسی را بر عهده گیرد تیمی که پیش از این نیز در فاصله ی بین سالهای 2004 تا 2007 سرمربی بوده است.
به گواه بسیاری از طرفداران ، منتقدان ، بازیکنان و مربیان فوتبال مورینیو هم اکنون یکی از بهترین مربیان فوتبال است و حضور وی در هر تیمی آن تیم را متحول خواهد کرد.
مورینیو کار خود را درفوتبال به عنوان یک بازیکن آغاز کرد اما خیلی زود بازی کردن را رها کرد و تصمیم گرفت وارد دنیای مربیگری شود. 5 آغاز یک ستاره او پس از مربیگری در چند تیم جوانان، کار خود را به عنوان مترجم سر بابی رابسون و سپس لوئیس ونگال در تیمهایی همچون اسپورتینگ لیسبون ، پورتو و بارسلونا پیش گرفت. نام این مربی پرتغالی با نام پورتو گره خورده است، زیرا برای اولین بار در پورتو بود که مورینیو به چهره ی سرشناس در فوتبال اروپا و جهان تبدیل شد. وی پس از پورتو به چلسی رفت و سپس راهی اینترمیلان ایتالیا شد. مورینیو پس از دو فصل در اینتر و تکرار افتخاراتش با این تیم به یکی از بزرگترین باشگاههای جهان یعنی رئال مادرید رفت و توانست در این تیم تاثیرگذار باشد. 6 آقای خاص در بیستم ماه می سال جاری فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که مورینیو پس از توافقی دو جانبه از این تیم جدا خواهد شد. آبیهای لندن مقصد بعدی آقای خاص است. شهرت خوزه مورینیو او را به چهره ای فراتر از یک مربی فوتبال تبدیل کرده است و افراد زیادی در حوزه های مختلف سعی کرده اند از ویژگیهای فنی و رفتاری وی الگوبرداری آگاهانه کنند. 7 برندی به نام مورینیو مطمئنأ آموختن از فردی که در مدتی نسبتأ کوتاه از فردی ناشناخته به برندی معروف در دنیای فوتبال تبدیل شده است، می تواند بسیار مفید واقع شود. این موضوع بویژه برای بازاریابان که شناساندن خود و محصولشان به مشتری و ساختن برند فردی و سازمانی می تواند نقش مهمی در موفقیت حرفه ای آنها ایفا کند از اهمیت بسزایی برخوردار است. در پاسخ به این پرسش که بازاریابان می توانند
چه چیزی از خوزه مورینیو بیاموزند
می توان به پنج مورد زیر اشاره کرد: 8 1- نترسید نظرتان را با صراحت اعلام کنید. در پی رکود اقتصادی بسیاری از برندها و بازاریابان از ترس فلج شده‌اند.


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


  • mirza khan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی