فروشگاه فایل

فروشگاه فایل ارزان

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل ارزان

این فروشگاه در زمینه فروش تحقیق،مقاله،پروژه ،ودیگر کار های تحقیقاتی برای آنها که میخواهند از زندگی لذت بیشتری ببرند فعالیت میکند.

بایگانی
کلمات کلیدی

معماری (سازه در معماری) 14 ص

معماری (سازه در معماری)

دانلود معماری (سازه در معماری)

دانلود تحقیق معماری (سازه در معماری) 14 ص

دانلود تحقیق معماری (سازه در معماری)

دانلود تحقیق در مورد معماری (سازه در معماری) 14 ص

دانلود تحقیق در مورد معماری (سازه در معماری)

تحقیق معماری (سازه در معماری) 14 ص

تحقیق در باره معماری (سازه در معماری)

معماری مزار تاج محل 90 ص

معماری مزار تاج محل

معماری

دانلود تحقیق معماری مزار تاج محل 90 ص

دانلود تحقیق معماری مزار تاج محل

دانلود تحقیق در مورد معماری مزار تاج محل

تحقیق معماری مزار تاج محل 90 ص

تحقیق معماری مزار تاج محل

تحقیق در مورد معماری معماری مزار تاج محل

بررسی معماری معماری مزار تاج محل

معمار بزرگ میس وندروهه 44 ص

دانلود معمار بزرگ میس وندروهه 44 ص

دانلود تحقیق معمار بزرگ میس وندروهه 44 ص

دانلود تحقیق معمار بزرگ میس وندروهه

دانلود تحقیق در مورد معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق و بررسی معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق در مخورد معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق در باره معمار بزرگ میس وندروهه

معماری پست مدرن 14 ص

معماری پست مدرن

دانلود فایل پاورپوینت بازاریابی و فروش حرفه ای

mirza khan | شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ب.ظ
دانلود پاورپوینت بازاریابی و فروش حرفه ای بررسی بازاریابی و فروش حرفه ای پاورپوینت جامع و کامل بازاریابی و فروش حرفه ای کاملترین پاورپوینت بازاریابی و فروش حرفه ای پکیج پاورپوینت بازاریابی و فروش حرفه ای مقاله بازاریابی و فروش حرفه ای تحقیق بازاریابی و فروش حرفه ای
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2977 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 62
پاورپوینت بازاریابی و فروش حرفه ای

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 62 صفحه

بازاریابی و فروش حرفه ای تعریف مفاهیم اولیه در بازار بازار هر محدوده ای که در آنجا نیازی ایجاد شده و به آن پاسخ داده شود . فرایندی اجتماعی و مدیریتی است که بوسیله آن افراد و گروهها
نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید و عرضه و مبادله کالاهای مفید
و با ارزش با دیگران تامین می کنند.
بازاریابی پیش بینی نیازها و خواسته ها که لازم است بازاریابان و مدیران بازاریابی برای پیش بینی خواسته های آنان و بررسی پتانسیل های بازار انجام دهند .
مدیریت نیازها و خواسته ها که شامل:
ایجاد انگیزه: تشویق مشتریان و ایجاد علاقه به محصولات شرکت.
تسهیلات: آسان سازی فرایند خرید.
کنترل و نظارت: ایجاد هماهنگی بین محصولات موجود و خواسته ها و نیازهای مشتریان. ابعاد تحلیلی مفهوم بازاریابی فلسفه های بازاریابی بر اساس تاکید و تمرکز مدیران سازمان ها بر بخشهایی از فعالیتهای بازاریابی شکل گرفته اند فلسفه های بازاریابی مفهوم تولید مفهوم بازاریابی
اجتماعی مفهوم بازاریابی مفهوم فروش مفهوم کالا بازاریابی استراتژیک بررسی و ارزیابی احتیاجات مشتریان تلاشهای یکپارچه بازاریابی دسترسی به اهداف سازمانی رضایتمندی مشتریان بازتاب
نگاهی به فلسفه بازاریابی مفهوم فروش



مفهوم بازار یابی تفاوت بازاریابی و فروش سود از طریق حجم فروش فروشندگی و تبلیغات محصولات کارخانه سود از طریق رضایت مشتری بازاریابی یکپارچه نیازهای مشتری بازار هدف نقطه شروع کانون توجه وسیله نقطه پایانی عناصر بازاریابی توزیع محصول ترویج قیمت کانالهای توزیع پوشش/ جور بودن نقاط عرضه موجودی حمل و نقل تنوع محصولات کیفیت/طرح ویژگی/نام تجاری بسته بندی/اندازه خدمات جانبی تضمین/ مرجوعی تعویض تبلیغات ترویج فروش روابط عمومی فروش شخصی بازاریابی مستقیم قیمت محصول تخفیفات زمان پرداخت شرایط وصول 4 p 4 c عناصر بازاریابی Lauterborn PRODUCT
محصول PRICE
قیمت PLACE
توزیع PROMOTION
ترویج Convenience
راحتی Cost
هزینه Customer
مشتری Communication
ارتباطلات مفهوم مشتری مشتریان ، همه افراد ، سازمان ها و صنایعی هستند که به کالا و خدمات نیاز دارند و
توان پرداخت را نیر دارند و وظیفه یک شرکت ایجاد ارتباط و انگیزه در آنها می باشد
به صورتیکه با شرکت و نام و محصول آشنا بشوند و نسبت به رقبا شرکت را ترجیح دهند
و در نهایت محصول آن شرکت را خریداری نمایند . از نگاهی دیگر
مشتریان شما تنها آنهایی نیستند که خریدار کالا یا خدمات شما هستند
بلکه تمام آنهایی می باشند که بنحوی تحت پوشش خبر رسانی شما قرار می گیرند . رضایت
مشتری حالت رضایت ، شادمانی ، خشنودی یا شعفی که در نتیجه تامین نیاز و برآورده کردن
تقاضا ها و احتیاجات مشتری توسط فروشنده در مشتری ایجاد می شود . دو رویکرد کلی در خصوص
رضایت مشتری رضایت حالتی است که پس از مصرف محصول
یا استفاده از خدمت ، برای مشتری حاصل می شود. رضایت ، فرایند درک و ارزیابی مشتری از تجربه
مصرف محصول یا استفاده از خدمات ، تعریف می شود. انواع نیازها و انتظارات مشتری انواع نیازها
و انتظارات
مشتریان پایائی عملکردی ظاهری پنهان جانبی مانند خواص دیگر مانند خدمات ، ارتباطات ، احترام مانند عمر طولانی و خراب نشدن مانند رنگ ، طرح ، زیبایی و بسته بندی آنچه از کالا ها یا خدمات انتظار می رود انواع نیازها
و انتظارات
مشتریان مزایای
رضایت مشتریان تکرار خرید و وفاداری دور کردن مشتریان از رقبا شهرت و لظهار نظر معرفی توسط مشتریان فعلی به دیگران کاهش هزینه های جلب مشتری جدید


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


  • mirza khan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی