فروشگاه فایل

فروشگاه فایل ارزان

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل ارزان

این فروشگاه در زمینه فروش تحقیق،مقاله،پروژه ،ودیگر کار های تحقیقاتی برای آنها که میخواهند از زندگی لذت بیشتری ببرند فعالیت میکند.

بایگانی
کلمات کلیدی

معماری (سازه در معماری) 14 ص

معماری (سازه در معماری)

دانلود معماری (سازه در معماری)

دانلود تحقیق معماری (سازه در معماری) 14 ص

دانلود تحقیق معماری (سازه در معماری)

دانلود تحقیق در مورد معماری (سازه در معماری) 14 ص

دانلود تحقیق در مورد معماری (سازه در معماری)

تحقیق معماری (سازه در معماری) 14 ص

تحقیق در باره معماری (سازه در معماری)

معماری مزار تاج محل 90 ص

معماری مزار تاج محل

معماری

دانلود تحقیق معماری مزار تاج محل 90 ص

دانلود تحقیق معماری مزار تاج محل

دانلود تحقیق در مورد معماری مزار تاج محل

تحقیق معماری مزار تاج محل 90 ص

تحقیق معماری مزار تاج محل

تحقیق در مورد معماری معماری مزار تاج محل

بررسی معماری معماری مزار تاج محل

معمار بزرگ میس وندروهه 44 ص

دانلود معمار بزرگ میس وندروهه 44 ص

دانلود تحقیق معمار بزرگ میس وندروهه 44 ص

دانلود تحقیق معمار بزرگ میس وندروهه

دانلود تحقیق در مورد معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق و بررسی معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق در مخورد معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق در باره معمار بزرگ میس وندروهه

معماری پست مدرن 14 ص

معماری پست مدرن

دانلود فایل پاورپوینت بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING

mirza khan | شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴ ب.ظ
دانلود پاورپوینت بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING بررسی بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING پاورپوینت جامع و کامل بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING کاملترین پاورپوینت بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING پکیج پاورپوینت بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING مقاله بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING تحقیق بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 394 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 61
پاورپوینت بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 61 صفحه

1 1 بازاریابی خدماتSERVICES MARKETING 2 2 ارزش خدمت عبادت به جز خدمت خلق نیست. «سعدی»
معنی واقعی زندگی، خدمت کردن به دیگران است. «تولستوی»
عالی ترین سرنوشت برای هر فرد آن است که خدمت کند تا حکمرانی. «انیشتین» 3 3 فهرست مقدمه
تعریف بازاریابی
ویژگی های منحصر به فرد خدمات
آمخته های بازاریابی خدمات
مدل PROMPT برای مزیت خدمت
مزیت خدمت و خدمت برتر
الزامات یک سازمان خدماتی پویا
عوامل مهم ممیزی خدمات
معیارهای ارزیابی «نتیجه» و «تجربه» خدمت 4 4 فهرست گام های اساسی در بازاریابی خدمات
راهنمای فروش خدمات
برنامه ارائه خدمات به مشتریان
انتظارات مشتریان ازسازمانهای خدماتی
عوامل وعناصر نظرخواهی برای تعیین شاخص رضایت مشتریان
راه های افزایش ارزش خدمات
صفات وویژگیهای «خدمت» و«خدمتگزاری»
منابع 5 تعریف بازاریابی “تعریف انجمن بازاریابی آمریکا از بازاریابی“
انجام فعالیت های تجاری به گونه ای که کالاها و خدمات از تولید کننده به مصرف کننده یا کاربر جریان پیدا کند.
“تعریف لغتنامه آکسفورد از بازاریابی“
فعالیت های مربوط به تولید، تبلیغ و فروش کالاهای یک شرکت به بهترین وجه ممکن.
مجمو عه ای از فعالیت های انسانی- اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواسته های افراد جامعه از طریق فرایند مبادله.
فرایندی است مدیریتی- اجتماعی که به وسیله ی آن افراد وگروه ها از طریق تولید ومبادله کالا ویا خدمات با یکدیگر به امر تامین نیاز ها وخواسته ها اقدام می کنند. 6 مقدمه تفکر اول:
بازاریابی خدمات به جهت ماهیت اصلی اش موضوع ویژه ایست و بیشتر امور بازاریابی عادی بصورت مستقیم درآن قابل بکارگیری نیست.
تفکر دوم:
بازاریابی خدمات جدای از اصول اساسی بازاریابی در بخش وسیعی با ویژگیهای خاص از یک صنعت تعیین می گردد از اینرو عمومیت دادن به بخش محدودی بین بازاریابی خدمات و بازاریابی کالاها امکان پذیر است.
تفکر سوم:
بازاریابی خدمات صرفا یک کاربرد از اصول اساسی بازاریابی است و نه یک موضوع متمایز. 7 تعریف بازاریابی 1- تحولات نظریات بازاریابی:
الف)نسل اول بازاریابی
عرضه ی کالا به بازار و فروش آن(محصول گرایی)
ب)نسل دوم بازاریابی
رفع نیازهای خریداران(مشتری گرایی)
پ)نسل سوم بازاریابی
رفع نیاز های مشتری با توجه به نیازهای جامعه(اخلاق گرایی) 8 تعریف بازاریابی 2- محیط های بازاریابی:
الف)محیط خرد(درون سازمانی)
شرکت- مشتریان- عرضه کنندگان- اعضا- رقبا- طرفداران
ب)محیط کلان(برون سازمانی)
عوامل جمعیتی- اقتصادی- طبیعی- تکنولوژیکی- سیاسی- فرهنگی.
اقدامات ضروری بعداز شناخت محیط:
شناسایی عوامل مثبت ومنفی- مهار عوامل قابل کنترل- استفاده از عوامل سودده- غلبه بر عوامل مخرب. 9 تعریف بازاریابی 3- سازمانهای بازاریابی:
سازمانهای بازاریابی به سازمانهایی اطلاق می شود که توجه عمده آن بر بازاریابی متمرکز است.
الف) تولید گرا:
بازار همواره به دنبال محصولی است که فراوان وارزان باشد.
ب) محصول گرا:
مشتری به دنبال محصول ابتکاری با فناوری بالاست.
پ) فروش گرا:
فروش فوق العاده وتبلیغات فشرده برای هر نوع کالا.
ت) باراز گرا:
دستیابی به اهداف سازمان از طریق پیش بینی و رفع نیازهای بازار. 10 تعریف بازاریابی 4- بازاریابی امروزی
عوامل اثرگذار برتوسعه ی بازاریابی:
الف) عوامل سیاسی و قانونی
ب) عوامل اقتصادی
پ) عوامل فرهنگی و اجتماعی
ت) عوامل فنی 11 11 مقدمه خدمت:
کار و عملی است که به وسیله ی یک طرف به طرف مقابل عرضه می شود.
خدمات:
نوعی فعالیت اقتصادی اند که با پیامد ایجاد تغییر مورد نظر دریافت کننده ی خدمت در مکان ها و زمان های خاص برای مشتریان ایجاد ارزش می کنند ...


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


  • mirza khan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی