فروشگاه فایل

فروشگاه فایل ارزان

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل ارزان

این فروشگاه در زمینه فروش تحقیق،مقاله،پروژه ،ودیگر کار های تحقیقاتی برای آنها که میخواهند از زندگی لذت بیشتری ببرند فعالیت میکند.

بایگانی
کلمات کلیدی

معماری (سازه در معماری) 14 ص

معماری (سازه در معماری)

دانلود معماری (سازه در معماری)

دانلود تحقیق معماری (سازه در معماری) 14 ص

دانلود تحقیق معماری (سازه در معماری)

دانلود تحقیق در مورد معماری (سازه در معماری) 14 ص

دانلود تحقیق در مورد معماری (سازه در معماری)

تحقیق معماری (سازه در معماری) 14 ص

تحقیق در باره معماری (سازه در معماری)

معماری مزار تاج محل 90 ص

معماری مزار تاج محل

معماری

دانلود تحقیق معماری مزار تاج محل 90 ص

دانلود تحقیق معماری مزار تاج محل

دانلود تحقیق در مورد معماری مزار تاج محل

تحقیق معماری مزار تاج محل 90 ص

تحقیق معماری مزار تاج محل

تحقیق در مورد معماری معماری مزار تاج محل

بررسی معماری معماری مزار تاج محل

معمار بزرگ میس وندروهه 44 ص

دانلود معمار بزرگ میس وندروهه 44 ص

دانلود تحقیق معمار بزرگ میس وندروهه 44 ص

دانلود تحقیق معمار بزرگ میس وندروهه

دانلود تحقیق در مورد معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق و بررسی معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق در مخورد معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق در باره معمار بزرگ میس وندروهه

معماری پست مدرن 14 ص

معماری پست مدرن

دانلود فایل ورد word بررسی سیستم تعلیق بادی

mirza khan | سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۲ ب.ظ
عنوان کامل بررسی سیستم تعلیق بادی دسته مکانیک فرمت فایل WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات پروژه ١٢٢
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 10515 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 122
دانلود فایل ورد word بررسی سیستم تعلیق بادی

فروشنده فایل

کد کاربری 14482

عنوان کامل: بررسی سیستم تعلیق بادی

دسته: مکانیک

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات : ١٢٢

بخشی از مقدمه:یک خودرو برای داشتن راحتی بیشتر، نیاز به فنرهای خیلی نرم و انعطاف‌پذیر دارد. اما راحتی فقط هدف ما در ساخت یک خودرو نیست. ضمن اینکه باید بتواند سریع حرکت کند. ایمنی بالایی نیز باید داشته باشد. یعنی اینکه حالت پایدار خود را حفظ نماید. بنابراین برای اینکه خودرویی پایدار باشد تعلیق آن باید خاصیت ضربه‌گیری بالایی داشته باشد اما همین خاصیت، خود از راحتی سرنشین خودرو می‌کاهد. به این ترتیب می‌بینیم که در خودرو همیشه تضادی بین راحتی و ایمنی وجود دارد.مهندسین و متخصصین صنعت خودرو در بسیاری از کشورهای جهان تلاش زیادی کرده‌اند تا با استفاده از موادی چون فولاد، روغن و کائوچو به سطحی که در آن الزامهای راحتی و پایداری خودرو رعایت شده باشد برسند و در این راه به موفقیت هایی نیز دست یافته‌اند. اما در زمینه پیشرفت در افزایش سرعت خودرو، می‌توان گفت که تقریباً همه خودروسازان به سطح قابل توجهی رسیده‌اند.در مورد سرعت‌های بالا، باید بین راحتی و پایداری خودرو، یکی را انتخاب کرد. شرکتهای سازنده اتومبیلهای مسابقه، مسلماً پایداری خودرو را ترجیح می‌دهند، اما سازندگان خودروهای لوکس، راحتی را در اولویت کار خود قرار می‌دهند.شنـاور بـودن خـودرو روی بـالشتکـی از هـوا رویـای مهنـدسـین بود. در سال ١٨۴٧ ((جان‌ لوئیس)) اختراع خود را که در مورد فنرهای پتوماتیکی برای خودروهای راه‌آهن، لوکوموتیوها، خودروهای سنگین بود در مقاله‌ای به ثبت رساند. عنوان مقاله لوئیس ((الاستیسیته کامل هوای جو و کاربرد آن)) به عنوان یک جانشین برای فنرهای فلزی بود. به این ترتیب، لوئیس ادعا کرد که اختراع وی اولین فنر هوایی لاستیکی است.به کمک سیستم تعیین هوایی، دو مؤلفه راحتی و ایمنی را می‌توان یکجا در خودرو فراهم آورد. راز این کار در جایگزین نمودن خاصیت الاستیسیته گاز فشرده به جای فنرهای فولادی و قرار دادن بدنه خودرو بر روی چهار بالشتک پنوماتیک موجود در بالن‌های تعلیق می‌باشد.در ادامه فهرست مطالب پروژه بررسی سیستم تعلیق بادی را مشاهده میفرمایید :

مقدمه

فصل اول فرمان پذیری سیستم تعلیق

1-1- دیدگاه سینماتیکی (مکانیزمی)

1-1-1- موقعیت مراکز و محور غلتش

1-1-2- غلت فرمان

1-1-3- لغزش کناری چرخ ها

1-1-4- زاویه کجک

1-2- دیدگاه نرمی

1-2-1- گشتاور غلتشی

1-2-2- جابجایی کناری بار

1-2-3- قرار پذیری

1-2-4- نرخ سختی چرخ

1-3- لزوم فنربندی خودروها

1-4- قسمت فنربندی شده و فنربندی نشده خودرو

فصل دوم انواع فنر ها

2-1- فنر مارپیچ

2-2- فنرهای تخت

2-3- میله پیچشی

2-4- فنرهای هوایی

فصل سوم انواع سیستم های تعلیق

3-1- سیستم تعلیق یکپارچه

3-1-1- سیستم تعلیق هاچکیس

3-1-2- سیستم تعلیق دودیون

3-2- سیستم تعلیق مستقل (جداگانه)

3-2-1- سیستم تعلیق مک فرسون استرات واسترات دمپر

3-2-2- سیستم تعلیق طبق دار دوبل

3-2-3- سیستم تعلیق بازوی کشنده اکسل عقب

3-2-4- سیستم تعلیق شبه بازوی کشنده اکسل عقب

3-2-5- سیستم تعلیق چند میله ای

3-3- سیستم تعلیق نیمه مستقل

3-3-1- سیستم تعلیق میله پیچشی

3-3-2- سیستم تعلیق محور آونگی

فصل4 تحلیل ارتعاشی مدل ربع خودرو با در نظر گرفتن 2 درجه آزادی

4-1- بررسی مدل کامل خودرو

4-1-1- ترمز گیری و حرکت در پیچ

فصل پنجم سیستم تعلیق هوائی

5-1- فنرهای هوائی

5-1-1- سوپاپ کنترل ارتفاع با میراکننده

5-1-2- سوپاپ کنترل ارتفاع الکتریکی

5-1-3- مخزن هوا

5-1-4- کنترل کننده های مخزن

5-1-5- کمک فنرهای پر شده با گاز

5-1-6- کمک فنرهای هوایی

5-2- کنترل ارتفاع اتوماتیک

5-2-1- نوع اول: با کمک فنر

5-2-2- نوع دوم با استوانه لاستیکی هوا (کیسه هوا)

5-3- سیستم تعلیق هوایی با کنترل الکترونیکی

5-3-1- سنسور ارتفاع

5-3-2- واحد کنترل الکتریکی (ECU)

5-3-3- شیر کنترل هدایتگر سه راهه

فصل ششم سیستم تعلیق هوایی اتوبوس های تولیدی شهاب خودرو

6-1- تعلیق هوایی برای خودرو تجاری

6-1-1- سوپاپ ارتفاع

6-1-2- سوپاپ جدا کننده

6-1-3- کیسه های فنر هوا

6-1-4- بلوک های لاستیکی ضد رول

6-1-5- ویژگی های فنر هوایی

6-1-6- فنرهای فلزی یاصلب

6-2- سیستم تعلیق هوایی کنترل الکتریکی

6-2-1- سویچ فشارکمپرسور

6-2-2- سنسورارتفاع

فصل هفتم بررسی سیستم های تعلیق و چگونگی استفاده از سیستم تعلیق هوایی در سیستم های پویا

7-1- سیستم تعلیق ایستا

7-2- سیستم تعلیق پویا

7-2-1- سیستم های تعلیق اکتیو

7-2-2- سیستم تعلیق نیمه اکتیو

9- نتیجه گیری

10- منابع و مآخذ

فهرست شکلها


  • mirza khan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی