فروشگاه فایل

فروشگاه فایل ارزان

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل ارزان

این فروشگاه در زمینه فروش تحقیق،مقاله،پروژه ،ودیگر کار های تحقیقاتی برای آنها که میخواهند از زندگی لذت بیشتری ببرند فعالیت میکند.

بایگانی
کلمات کلیدی

معماری (سازه در معماری) 14 ص

معماری (سازه در معماری)

دانلود معماری (سازه در معماری)

دانلود تحقیق معماری (سازه در معماری) 14 ص

دانلود تحقیق معماری (سازه در معماری)

دانلود تحقیق در مورد معماری (سازه در معماری) 14 ص

دانلود تحقیق در مورد معماری (سازه در معماری)

تحقیق معماری (سازه در معماری) 14 ص

تحقیق در باره معماری (سازه در معماری)

معماری مزار تاج محل 90 ص

معماری مزار تاج محل

معماری

دانلود تحقیق معماری مزار تاج محل 90 ص

دانلود تحقیق معماری مزار تاج محل

دانلود تحقیق در مورد معماری مزار تاج محل

تحقیق معماری مزار تاج محل 90 ص

تحقیق معماری مزار تاج محل

تحقیق در مورد معماری معماری مزار تاج محل

بررسی معماری معماری مزار تاج محل

معمار بزرگ میس وندروهه 44 ص

دانلود معمار بزرگ میس وندروهه 44 ص

دانلود تحقیق معمار بزرگ میس وندروهه 44 ص

دانلود تحقیق معمار بزرگ میس وندروهه

دانلود تحقیق در مورد معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق و بررسی معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق در مخورد معمار بزرگ میس وندروهه

تحقیق در باره معمار بزرگ میس وندروهه

معماری پست مدرن 14 ص

معماری پست مدرن

پاورپوینت تکنیک های آزمایش نرم افزار

mirza khan | دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۶ ب.ظ
تکنیک های آزمایش نرم افزار اصول آزمایش نرم افزار تجزیه پذیری طراحی ابزار آزمایش آزمایش جعبه سفید نشان گذاری گراف جریان ماتریس های گراف آزم
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل ppt
حجم فایل 143 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 51
پاورپوینت تکنیک های آزمایش نرم افزار

فروشنده فایل

کد کاربری 12271

تکنیک های آزمایش نرم افزار

اهمیت آزمایش نرم افزار و اثرات آن بر کیفیت نرم افزار نیاز به تأکید بیشتر ندارد. Deutch در این باره اینگونه بیان می نماید :

توسعه سیستم های نرم افزاری شامل یک سری فعالیت های تولید می باشد که امکان اشتباهات انسانی در آن زیاد است. خطاها در ابتدای یک فرآیند و مراحل توسعه بعدی آن ظهور می نمایند که اهداف با خطا یا به صورت ناقص مشخص شده باشند. به دلیل عدم توانایی انجام کارها و برقراری ارتباط به صورت کامل، توسعه نرم افزار با فعالیت تضمین کیفیت همراه است.

آزمایش نرم افزار عنصری حیاتی از تضمین کیفیت نرم افزار می باشد و مرور تقریبی مشخصه، طراحی، و تولید کد را نشان می دهد.

قابلیت رویت در حال افزایش نرم افزار به عنوان عنصری از سیستم، و هزینه های مربوط به شکست نرم افزار، نیروهای محرکی هستند برای برنامه ریزی خوب از طریق آزمایش. برای یک سازمان توسعه نرم افزار، غیرمعمول نیست که بین 30 تا 40 درصد کل فعالیت پروژه را برای آزمایش صرف کند. در نهایت، آزمایش نرم افزاری که برای انسان حیاتی است (برای مثال، کنترل پرواز، نظارت راکتور هسته ای) سه تا پنج برابر، هزینه بیشتر از تمام مراحل مهندسی نرم افزار را در مجموع خواهد داشت. در این فصل، اصول بنیادی آزمایش نرم افزار اهداف قابل تغییری را برای آزمایش نرم افزار تعریف می نما یند. طراحی ابزار آزمایش بر مجموعه ای از تکنیک ها برای ا یجاد ابزارهای طراحی که اهداف کلی آزمایش را برآورده نمایند تأکید دارند. در فصل 18 ، استراتژی های آزمایش و اشکال زدایی نرم افزار ارائه می گردند .

نگاهی گذرا

در مورد چه چیزی بحث می شود؟

پس از تولید کد مبدأ، نرم افزار باید مورد آزمایش قرار گیرد تا هر تعداد خطا را که ممکن است، قبل از تحویل به مشتری کشف (و تصحیح) نماید. هدف طراحی یک سری ابزارهای آزمایش می باشد که با احتمال بالایی خطاها را می یابند، اما چگونه؟ در این مرحله است که تکنیک های آزمایش نرم افزار ظاهر می شوند. این تکنیک ها، راهنمایی سیستماتیک را برای آزمایش هایی فراهم می کنند که

(1) منطق داخلی مؤلفه های برنامه را مورد آزمایش قرار می دهد

(2) محدوده ها ی ورودی و خروجی برنامه را آزمایش می کند تا خطاهایی را در عملکرد، رفتار، و کارایی برنامه بیابد.

چه کسی آن را انجام می دهد؟

در ضمن مراحل اولیه آزمایش، مهندسی نرم افزار تمام آزمایشها را انجام می دهد. به هر حال، با پیشرفت فرآیند آزمایش، متخصصین آزمایش نیز ظاهر می شوند .

و........

اصول آزمایش نرم افزار

آزمایش، موارد غیرمعمول جالبی را برای مهندس نرم افزار آشکار می نماید. در ضمن فعالیت های اولیه مهندسی نرم افزار، مهندس، سعی در ایجاد نرم افزار با استفاده از مفهومی مجرد و بدست آوردن محصولی و اضع و کامل دارد . اینک آزمایش باید انجام شود. این مهندس یک سری ابزار آزمایش ایجاد می کنئد که باید نرم افزار ایجاد شده را با شکست روبرو نمایند. در واقع، آزمایش، یک مرحله در فرآیند نرم افزار است که می تواند به عنوان فرآیندی مخرب به جای سازنده در نظر گرفته شود (حداقل از نظر روانشناسی).

طبیعت مهندسین نرم افزار سازندگی است. آزمایش نیازمند این است که توسعه دهنده، نکات اولیه صحت نرم افزار را صرف نظر کند و بر تناقض ایجاد شده در نتیجه تشخیص خطا غلبه نماید . Beizer این وضعیت را به این صورت بیان می کند:

نکته غیر قابل باوری وجود دارد که اگر در برنامه نویسی به خوبی در نظر گرفته شود، خطایی برای یافتن وجود نخواهد داشت. اگر امکان تمرکز واقعی وجود داشته باشد، اگر همه از برنامه نویسی ساخت یافته، طراحی بالا به پایین ، و جداول تصمیم گیری استفاده کنند، اگر ابزار صحیح را در اختیار داشته باشیم، خطایی نیز وجود نخواهد داشت. خطاها وجود دارند، چون آنچه انجام می دهیم کاملاً درست نیست، و اگر این کارها درست انجام نشوند، در مورد آنها گناهکار هستیم. بنابراین، آزمایش و طراحی ابزار آزمایش، پذیرش شکست است، که به تدریج به گناه پذیرفته شده تبدیل می شود. و انجام آزمایش، تنبیهی است برای این خطاها. تنبیه برای چه؟ برای انسان بودن؟ گناه برای چه؟ برای شکست در رسیدن به تکامل؟ برای تشخیص ندادن بین آنچه یک برنامه نویس فکر می کند و آنچه بیان می کند؟ برای شکست در برقراری ارتباط تله پاتی؟ برای عدم حل مشکلات ارتباطات انسانی که به وجود می آیند... برای چهارده قرن؟

آیا آزمایش احساس گناه است؟ آیا آزمایش واقعاً مخرب است؟ پاسخ به این سئوالات «خیر» است! به هر حال، هدف از آزمایش چیزی است متفاوت از آنچه انتظار می رود.


  • mirza khan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی